Wednesday 5 October 2011

aKu SaNg PeNjiWang CinTa


Cinta yang dilahirkan dengan perasaan tidak akan menemui kebahagiaan. Sebaliknya ia akan memamah diri hingga menjadi tulang-temulang yang tidak berguna....
BaGi AKu lah kan....
Cinta itu memang indah. Namun untuk kita menempuh dunia percintaan memerlukan begitu banyak pengorbanan. Siapalah yang tidak mahu memiliki cinta yang terindah. Namun kita sebagai insan terpaksa menghadapi badai dan gelora percintaan. Tiada cinta yang tiada penghalang. Cinta yang sejati payah sekali ditemui...huhuhuhuhu
TaPi Aku ....
Mencintai seseorang tidak semestinya kita memiliki dirinya. Oleh itu sayangilah diri kita dari disakiti oleh cinta kerana cinta tak semesti dapat membahagiakan kita.Redha dan terimalah ketentuan dariNYA...
Andai aku diciptakan untuk tak mengenal cinta
aku yakin aku tidak akan merasa tersakiti
tapi andai aku diciptakan tuk dapat memahami erti cinta,aku yakin cinta tidak akan aku dapati...
adesss....cukup2 lah aku menjiwang...kang ada yang cair lagi huhuhuhuhu...

0 comments: